lauantaina, tammikuuta 06, 2007

Markkinointiviestintää ja offsetpainoa

Ja jälleen kerran armas lehteni saa rataksen liikahtamaan. En siis vieläkään ole päässyt pois Prima 10/2006 parista. Nyt vuorossa on markkinointiviestintä paperikassien siivittämänä. Kannattaa käydä myös kyseisen Cabassin sivuilla, siellä ympäristövastuu on huomioitu tuotteen markkinointipuheena, jota on peräti kunnioitettavan kokoinen sivullinen. Artikkelissa kerrotaan paperikassien olevan enemmän markkinointiviestintää kuin pelkkiä kasseja. Samaisessa artikkelissa sanotaan myös seuraavaa "Tänä päivänä jo tajutaan, että hyvännäköisen kassin valmistuskustannukset ovat samat kuin huononnäköisenkin - designiin kannattaa panostaa." Eiköhän tämä päde kaikkeen muuhunkin, jopa hyvännäköisen tuotantokustannukset voivat olla pienemmät kuin huononnäköisen.